Kesan penggunaan aplikasi plickers dalam pembelajaran topik imbuhan berasaskan gamifikasi terhadap pelajar tahun tiga.
Tujuan kajian ini ialah mengkaji kesan penggunaan aplikasi Plickers dalam pembelajaran topik imbuhan tahun tiga berasaskan gamifikasi terhadap motivasi, pencapaian dan persepsi pelajar. Reka bentuk kajian ini ialah kajian eksperimental satu kumpulan ujian pra dan pos. Seramai 30 orang pelajar sekola...
Saved in:
Main Authors: | Tan, Cheng Rui, Tasir, Zaidatun |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English |
出版: |
Areadiscover
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/104529/1/TanChengRuiZaidatunTasir2022_KesanPenggunaanAplikasiPlickersDalamPembelajaran.pdf http://eprints.utm.my/104529/ http://dx.doi.org/10.47405/mjssh.v7i3.1340 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan penggunaan aplikasi Plickers dalam pembelajaran topik imbuhan berasaskan gamifikasi terhadap pelajar tahun
由: Tan, Cheng Rui
出版: (2021) -
Kesan aplikasi Plickers terhadap minat dan pencapaian pelajar dalam pembelajaran subjek sains tingkatan dua bagi topik ekosistem
由: Norhasimah Mohd Yusof
出版: (2020) -
Pembangunan Sistem Pengujian Soalan Berasaskan Aras Kognitif Bloom Bagi Topik Nisbah Tingkatan Dua KBSM
由: Tasir, Zaidatun, et al.
出版: (2010) -
Educational technology tools workshop: blendspace, thinglink & plickers
由: Sahrir, Muhammad Sabri
出版: (2019) -
Pembangunan Perisian Multimedia Berasaskan Kecerdasan Ruang Visual Bagi Garis Dan Satah Dalam Tiga Matra Tingkatan Empat
由: Tasir, Zaidatun, et al.
出版: (2010)