Kesan penggunaan aplikasi plickers dalam pembelajaran topik imbuhan berasaskan gamifikasi terhadap pelajar tahun tiga.

Tujuan kajian ini ialah mengkaji kesan penggunaan aplikasi Plickers dalam pembelajaran topik imbuhan tahun tiga berasaskan gamifikasi terhadap motivasi, pencapaian dan persepsi pelajar. Reka bentuk kajian ini ialah kajian eksperimental satu kumpulan ujian pra dan pos. Seramai 30 orang pelajar sekola...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Tan, Cheng Rui, Tasir, Zaidatun
格式: Article
語言:English
出版: Areadiscover 2022
主題:
在線閱讀:http://eprints.utm.my/104529/1/TanChengRuiZaidatunTasir2022_KesanPenggunaanAplikasiPlickersDalamPembelajaran.pdf
http://eprints.utm.my/104529/
http://dx.doi.org/10.47405/mjssh.v7i3.1340
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!