Kesan penggunaan aplikasi plickers dalam pembelajaran topik imbuhan berasaskan gamifikasi terhadap pelajar tahun tiga.
Tujuan kajian ini ialah mengkaji kesan penggunaan aplikasi Plickers dalam pembelajaran topik imbuhan tahun tiga berasaskan gamifikasi terhadap motivasi, pencapaian dan persepsi pelajar. Reka bentuk kajian ini ialah kajian eksperimental satu kumpulan ujian pra dan pos. Seramai 30 orang pelajar sekola...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English |
出版: |
Areadiscover
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/104529/1/TanChengRuiZaidatunTasir2022_KesanPenggunaanAplikasiPlickersDalamPembelajaran.pdf http://eprints.utm.my/104529/ http://dx.doi.org/10.47405/mjssh.v7i3.1340 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|