Rekabentuk sistem pembelajaran konsep nombor berasaskan pendekatan permainan yang menerapkan teori perkembangan kognitif kanak-kanak
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan sebuah sistem pembelajaran bagi tajuk konsep nombor untuk kanak-kanak prasekolah menggunakan pendekatan permainan yang menerapkan Teori Perkembangan Kognitif Bruner. Selaras dengan sifat semulajadi kanak-kanak yang gemar menerokai sesuatu yang baru, sistem ini...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
語言: | English |
出版: |
2008
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/7988/1/EDUPRES_%28F3%29_8.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/7988/ http://www.academia.edu/1057806/Rekabentuk_sistem_pembelajaran_konsep_nombor_berasaskan_pendekatan_permainan_yang_menerapkan_teori_perkembangan_kognitif_kanak-kanak |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|