Hubungan motivasi dan gaya pembelajaran dengan pencapaian matematik tambahan dalam kalangan pelajar tingkatan empat
Kajian ini bertujuan untuk menentukan hubungan motivasi, gaya pembelajaran dengan pencapaian Matematik Tambahan pelajar Tingkatan 4. Kajian ini juga bertujuan untuk mengenal pasti perbezaan gaya pembelajaran mengikut jantina, et:nik dan pencapaian awal dalam Matematik Tambahan. Kaedah yang digunakan...
Saved in:
主要作者: | Ibrahim Mohammad |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English |
出版: |
2009
|
主题: | |
在线阅读: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43353/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43353/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/43353/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Hubungan sikap pembelajaran dengan pencapaian Matematik di IKM
由: Norzilawati, Yusof
出版: (2009) -
Mengenal pasti masalah pemahaman dan hubungannya dengan latar belakang matematik, gaya pembelajaran, motivasi dan minat pelajar terhadap bab pengawalan kos makanan di Sekolah Menengah Teknik (ert) Rembau: satu kajian kes.
由: Awadz @ Hussin, Hafidah
出版: (2003) -
Kemurungan Di Kalangan Pelajar-Pelajar Tingkatan Empat
由: Osman, Noor
出版: (1998) -
Pengaruh gaya pembelajaran, keupayaan metakognitif dan amalan kemahiran belajar terhadap pencapaian akademik pelajar
由: Mohd Rafi Bakkin Billah
出版: (2015) -
Motivasi dan orientasi pencapaian sebagai mediator kepada hubungan antara gaya kepimpinan jurulatih dengan prestasi atlet bola sepak sekolah sukan di Malaysia
由: Mohamad Nasrullah, Nasiruddin
出版: (2022)