Persepsi pelajar terhadap pelaksanaan pembelajaran aktif melalui kaedah gamifikasi bagi mata pelajaran perniagaan tingkatan 4

Kajian ini dijalankan bertujuan untuk mengenal pasti persepsi pelajar terhadap pelaksanaan pembelajaran aktif melalui kaedah gamifikasi bagi mata pelajaran Perniagaan Tingkatan 4. Persepsi tersebut dilihat dari aspek faktor pelaksanaan iaitu guru, pelajar serta kandungan kurikulum mata pelajaran...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Mohammad Ali, Hasimah
格式: Thesis
語言:English
English
English
出版: 2019
主題:
在線閱讀:http://eprints.uthm.edu.my/505/1/24p%20HASIMAH%20MOHAMMAD%20ALI.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/505/2/HASIMAH%20MOHAMMAD%20ALI%20WATERMARK.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/505/3/HASIMAH%20MOHAMMAD%20ALI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/505/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!

相似書籍