Persepsi pelajar terhadap pelaksanaan pembelajaran aktif melalui kaedah gamifikasi bagi mata pelajaran perniagaan tingkatan 4
Kajian ini dijalankan bertujuan untuk mengenal pasti persepsi pelajar terhadap pelaksanaan pembelajaran aktif melalui kaedah gamifikasi bagi mata pelajaran Perniagaan Tingkatan 4. Persepsi tersebut dilihat dari aspek faktor pelaksanaan iaitu guru, pelajar serta kandungan kurikulum mata pelajaran...
Saved in:
主要作者: | Mohammad Ali, Hasimah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.uthm.edu.my/505/1/24p%20HASIMAH%20MOHAMMAD%20ALI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/505/2/HASIMAH%20MOHAMMAD%20ALI%20WATERMARK.pdf http://eprints.uthm.edu.my/505/3/HASIMAH%20MOHAMMAD%20ALI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/505/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Persepsi pelajar terhadap penggunaan koswer multimedia mata pelajaran sains tingkatan tiga
由: Khoo, Poh Teng
出版: (2017) -
Pembangunan koswer interaktif dengan pendekatan pembelajaran masteri bagi Mata Pelajaran Reka Bentuk Dan Teknologi Tingkatan 1
由: Mohd, Khairulazhar
出版: (2019) -
Pengaruh elemen gamifikasi terhadap motivasi pelajar menggunakan aplikasi quizizz
由: Abd Nasir, Nurathirah
出版: (2019) -
Penghasilan modul pengajaran guru bagi mata pelajaran sejarah
由: Rahmat, Nor Rasyida
出版: (2003) -
Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan
[LB1028.5. A714 2008 f rb].
由: Othman, Mohd Aris
出版: (2007)