Kesan pendekatan pembelajaran kawalan-kendiri dari segi metakognitif ke atas pencapaian pelajar berdasarkan topik respirasi tingkatan empat
Kesan pendekatan pembelajaran kawalan-kendiri dari segi metakognitif ke atas pencapaian pelajar berdasarkan topik respirasi tingkatan empat by Abdul Rashed Rasfa Roziana,
Saved in:
主要作者: | Abdul Rashed Rasfa Roziana, |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
N/A
2008
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=916 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=916 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keberkesanan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah terhadap kemahiran berfikir murid tingkatan empat bagi topik Sistem Respirasi dalam Manusia dan Haiwan
由: Nur Hidayah Balqis Haszill
出版: (2024) -
Pembinaan dan penilaian kesesuaian modul pengajaran kendiri (MPK) respirasi biologi tingkatan empat KBSM merentas tempoh mengajar
由: Ambrose, Marie Stella, et al.
出版: (2004) -
Hubungan antara perkembangan metakognitif dengan pencapaian motivasi, sikap belajar dan pencapaian matematik dalam kalangan pelajar tingkatan empat
由: Mohamad Nawawi Wan Sharifah Laili,
出版: (2015) -
Pembangunan modul robot permainan topik respirasi sel menggunakan model ADDIE
由: Muhamad Shakir Saad
出版: (2018) -
Tahap kemahiran metakognitif murid tingkatan empat dalam
pembelajaran bahasa Melayu
由: Nur Aisyah Mohamad,, et al.
出版: (2014)