Penggunaan Response to Intervention (RTI) dalam penyelesaian masalah matematik berayat bagi murid berpencapaian rendah di sekolah rendah
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji dan menganalisis faktor-faktor yang menyebabkan murid tidak menguasai kemahiran menyelesaikan masalah matematik berayat, memperihalkan bagaimana mereka yang berpencapaian rendah menyelesaikan masalah matematik dan sebab kenapa mereka tidak menguasai kemahiran...
Saved in:
主要作者: | Narawi Abu Bakar |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38991/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Keberkesanan Model Responseto-Intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
由: Mohd. Zaki Ishak, et al.
出版: (2019) -
Keberkesanan model Response-to-Intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
由: Mohd. Zaki Ishak, et al.
出版: (2019) -
Keberkesanan model response-to-intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
由: Mohd. Zaki Ishak, et al.
出版: (2019) -
Kesan penggunaan mnemonik “siasat” berbantukan jadual pendaraban indeks dan pembelajaran koperatif terhadap pencapaian matematik pelajar berpencapaian rendah
由: Mariani John D. Sibatu @ Marylyn, et al.
出版: (2023) -
Visualisasi Dalam Penyelesaian Masalah
Matematik Berayat
由: Drahman, Samsudin, et al.
出版: (2004)