Kerangka pelaksanaan pembelajaran kaedah flipped classroom berdasarkan pembelajaran berasaskan projek melalui scaffolding dengan mengambil kira gaya pembelajaran pelajar

Kerangka kajian pelaksanaan pembelajaran kaedah flipped classroom berdasarkan pembelajaran berasaskan projek menerusi proses scaffolding dibina untuk menerangkan bagaimana struktur idea yang dibentuk digunakan sebagai asas dalam merancang dan melaksanakan kaedah flipped classroom. Kerangka kajian in...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: A. Rahman, Azlina, Mohd. Zaid, Norasykin, Aris, Baharuddin, Abdullah, Zaleha, Mohamed, Hasnah
格式: Conference or Workshop Item
出版: FACULTY OF EDUCATION, UTM, JOHOR. 2016
主題:
在線閱讀:http://eprints.utm.my/id/eprint/67055/
http://educ.utm.my/ipeinx2016/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!

相似書籍