Kerangka pelaksanaan pembelajaran kaedah flipped classroom berdasarkan pembelajaran berasaskan projek melalui scaffolding dengan mengambil kira gaya pembelajaran pelajar
Kerangka kajian pelaksanaan pembelajaran kaedah flipped classroom berdasarkan pembelajaran berasaskan projek menerusi proses scaffolding dibina untuk menerangkan bagaimana struktur idea yang dibentuk digunakan sebagai asas dalam merancang dan melaksanakan kaedah flipped classroom. Kerangka kajian in...
Saved in:
Main Authors: | A. Rahman, Azlina, Mohd. Zaid, Norasykin, Aris, Baharuddin, Abdullah, Zaleha, Mohamed, Hasnah |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
出版: |
FACULTY OF EDUCATION, UTM, JOHOR.
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/67055/ http://educ.utm.my/ipeinx2016/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kaedah pembelajaran sejarah dengan mengambil kira minat dan peningkatan prestasi
由: Nur Syazwani Abdul Talib, et al.
出版: (2016) -
Pembelajaran berkonsepkan flipped menerusi aktiviti pembelajaran berasaskan projek
由: Mohamad Kadis, Mohamad Azaki, et al.
出版: (2014) -
Kesan kaedah flipped classroom menerusi pembelajaran berasaskan projek ke atas pencapaian dan gaya pembelajaran pelajar
由: A. Rahman, Azlina
出版: (2017) -
Sistem Hipermedia Adaptif Pembelajaran Berdasarkan Gaya
Pembelajaran Dan Prestasi Pelajar
由: Ishak, Zurida
出版: (2007) -
Pembelajaran berasaskan aplikasi iedutech berdasarkan gaya pembelajaran visual dalam kalangan pelajar Pendidikan Teknikal Dan Vokasional (PTV)
由: Ahmad, Muhammad Fazrulhelmi
出版: (2021)