Kerangka pelaksanaan pembelajaran kaedah flipped classroom berdasarkan pembelajaran berasaskan projek melalui scaffolding dengan mengambil kira gaya pembelajaran pelajar

Kerangka kajian pelaksanaan pembelajaran kaedah flipped classroom berdasarkan pembelajaran berasaskan projek menerusi proses scaffolding dibina untuk menerangkan bagaimana struktur idea yang dibentuk digunakan sebagai asas dalam merancang dan melaksanakan kaedah flipped classroom. Kerangka kajian in...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: A. Rahman, Azlina, Mohd. Zaid, Norasykin, Aris, Baharuddin, Abdullah, Zaleha, Mohamed, Hasnah
格式: Conference or Workshop Item
出版: FACULTY OF EDUCATION, UTM, JOHOR. 2016
主题:
在线阅读:http://eprints.utm.my/id/eprint/67055/
http://educ.utm.my/ipeinx2016/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!

相似书籍