Sources-Peer Instruction: kaedah untuk meningkatkan pencapaian pemahaman sejarah dalam kalangan murid berpencapaian rendah
Sources-Peer Instruction: kaedah untuk meningkatkan pencapaian pemahaman sejarah dalam kalangan murid berpencapaian rendah by M. Kaviza
Saved in:
主要作者: | M. Kaviza |
---|---|
格式: | article |
語言: | English |
出版: |
Universiti Pendidikan Sultan Idris
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4230 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4230 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan penggunaan teknik peer instruction dengan pendekatan kelas flipped terhadap pencapaian pemahaman konsep sejarah
由: M. Kaviza
出版: (2018) -
Minat murid berpencapaian rendah terhadap pembelajaran
由: Christina Andin, et al.
出版: (2019) -
Perspektif murid terhadap penglibatan dalam persekitaran pembelajaran konstruktivis melalui teknik peer instruction dengan sumber-sumber Sejarah
由: M. Kaviza,
出版: (2019) -
Penggunaan sumber sejarah dalam teknik Peer Instruction terhadap motivasi intrinsik
由: M. Kaviza,
出版: (2020) -
Kesan penggunaan modul pengintegrasian geogebra topik trigonometri terhadap pencapaian dan motivasi bagi murid berpencapaian rendah
由: Abdul Rahman Muhamad Hafizhuddin,
出版: (2016)